Thursday, April 13, 2006

Ink under the skin

Deano Cook is a tattoo artist that I admire, he is in a real sense an artist. Being myself for five years in this busyness and than quitting I have seen things that have genuine artistic value and some stuff that are really stupid. The thing I don’t like in tattooing is that in many cases people make them just out of fashion, there is so much copycats of tattoos, and many times you don’t see something new. What is interesting with Deano is that he declares himself as Christian. He is one of the famous world class tattoo artist and he said that when he got his children he found his faith in God. On the question how he feels in a mostly anti-God and antichristian environment he said that it really saddens his heart when he see some kids with satanic tattoos. I don’t think tattoos are good or bad but that there is a gray area and it depends on the individual. I would like to have your comments on this and see how you think, expect that I will comment too and I’m open for a free thinking atmosphere.

20 comments:

Butterfly said...

Kako se dobri tetovazive, vistinska umetnost.Jas nemam nisto protiv tetovazi osven ako nemaat nekoe antihristijansko znacenje.Sepak tetovazite se licna rabota i ne bi trebalo drugite da se meesaat za licen izbor.

Martina said...

Ne volim bas tatoo sa mnogo boja ali ovaj covek imam zaista talenta.Voljela da imam nekoga pored sebe ko tetovira da zavrsim ovu svoju tatoo koja nije dovrsena.Iskreno pocela je da mi smeta i rado bih je skinula kad bih imala mogucnosti.
Mnogo mi se svidjaju male i jednostavne tetovaze i tetovaze poput versova iz Biblije kao sto je napravio na ruci onaj Norvezanin 2004.

St.Alpin of Przhino said...

Ok fala za suportot, ocekuvam uste komentari, ajde lugje sakam diskusija...
Martina ima edna izreka think before you ink, no sepak ima nadez postoi lasersko otstranuvanje na tetovazi ili pak opcija da ja napravis so uste nekoj detalj i da se gordees potoa so toa sto go nosis, vo belgrad ima mnogu jaki artisti pa ako te navede patot.....
Tina- se slagam so toa sto go zboris no ima i eden drug faktor koga stanuva zbor za mesanje i licen izbor, dali ima mesto Bog da se zamesa vo nasiot licen izbor?
onaka free thinking.......

Butterfly said...

Mislam deka tetoviranjeto e na isto nivo so ukrasuvanito na teloto so nakit, dupcenje na usi ili bilo koj vid na pirsing,sisanje na kosa za podobar izgled i sl.Pogresno e sto mnogu luge naogaat pogresen identitet I cuvstvo na vrednost vo toa I mislam deka tokmu toa e toa sto go razalostuva Bozjoto srce.Tetovazata ne go unistuva teloto, naprotiv mislam deka za mnogu luge go razubavuva,dodeka pak cigari, preteran alhohol i nevodenje na smetka za ishranata mozat da go unistat teloto koe Bog ni go dal; no nie pobrzo bi go osudile onoj sto stavil tetovaza otkolku onoj sto preteruva so jadenje na masnotii.Dali mu dozvoluvame na Bog da se mesa vo nasata ishrana?...

St.Alpin of Przhino said...

Interesno, Tina fala za komentarite,go cenam tvoeto mislenje( najde koj da kazuva , kako tetratka sum iskrtan :))) ajde lugje cekam uste komentari

Anonymous said...

Jas bi sakal da iskomentiram no ne bi sakal da me sfatite seriozno za da ne povredam nechie ego ili sueta , pa bi sakal moite stavovi da bidat zabelezhani samo na blogerajov i nikade nadvor od nego , spored mene , jas za tetovazhite imam odreden stav ako se raboti jas da stavam tetovazha , shto se raboti do drugite nejkjam da delam pamet i da bidam od onie koi se znaat , no zoshto tetoviranje? koja e poentata na tetovazhata? jas mislam deka e toa sueta i nepotrebna rabota za sekoj hristijanin bidejkji so tetoviranje ne go pridobivame vnimanieto na Bog tuku go gubime , istotaka jas da bi imal tetovazhi od vremeto koga ne sum bil obraten bi probal da gi otstranam , znam deka ova shto go pishuvam e radikalna promena vo mojot odnos so tattoo'to no toa e shto e i da vi stavam do znaenje deka moeto mislenje mozhe da bide promeneto nadvor od blog world'ot . Ve molam za no hard fealings God bless.

Urban Mystic said...

Bravo za vtoriot komentar na Tina.
Od druga strana mislam deka tetoviranjeto e licna rabota i vo nikoj slucaj ne treba da se sozdade atmosfera kade sto toj sto napravil tetovaza ke bide osuden i obratno.

Elanor said...

Mene licno tetovazite ne me privlekuvaat kako sto naprimer nekoj ne go interesira astronomijata.Mislam deka e licna rabota ama deka isto taka treba da se ima mudrost za tetoviranjeto zosto ne site go prifakaat tukutaka.Na primer mene ne me privlekuva,no koga bi me privlekuvalo bi razmislila dobro dali da stavam tetovaza samo poradi edna pricina.Znam deka odma ke me napadnete deka nekogo moze i ne znam sto da go soblazni(kako primer taa princezata vo Maroko,i se videlo malku gola koza na gluzdot na nogata i site napravija golema frka za toa),no ne bi go napravila toa za da ne bidam "los" primer(nemojte da me kamenuvate,islusajte me).Ne deka mi e gajle sto drugite mislat,bas ne mi e i bas bi si stavila tetovaza za da im "bodam" oci na site koi me smetaat za kerka na toj i toj(ne e vazno koj),ama mislam deka toa ne e bas primer za lugeto vo mojata okolina,zosto em nekoi od niv me kritikuvaat deka sum hristijanka,em uste da si stavam tetovaza i so toa da im davam povod uste poveke da zboruvaat loso za mene.Ne deka mene mi e mnogu gajle deka za mene zboruvaat loso,ama so toa loso ke zboruvaat i za Gospod(znam za sto zboruvam zosto dobro gi znam).Zosto ima takvi sto razmisluvaat "Ej kako ovaa e hristijanka,a ima tetovaza ili-izvinete vaka i nemojte pak da me kamenuvate-slusa metal".Na lugeto vo MOJATA okolina jas znam deka ne bi bila primer so toa.No,isto taka smetam deka postojat i luge na koisto ne im e potrebno nekoj vo odelo da im pristapi i da im zboruva za Bog,tuku nekoj bas takov.Znaci sepak zavisi i od okolinata t.e.lugeto okolu nas i koj kako razmisluva,a na kraj si e sepak licna odluka za koja E potrebna mudrost.Na krajot sepak ne treba nikoj nikogo da osuduva, kako sto rece Alek.

Butterfly said...

Machinist,ubavo e da imas svoe mislenje za rabotite i da se drzis do nego.Se slozuvam so toa deka tetoviranjeto e sueta kako i poveketo raboti vo nasiot zivot.Ne se soglasuvam samo so toa deka "so tetoviranjeto ne go pridobivame vnimanieto na Bog tuku go gubime".Bozjoto vnimanie i ljubov kon nas ne se zasluzuva tuku e dar od Nego, i zatoa ne mozeme taka lesno da go izgubime poradi tetoviranje.Koga go zneme toa ne bi trebalo da se optovaruvame da gi otstranime tetovazite sto gi imame uste od pred da se obratime zosto toa nema da ja zgolemi ili namali Bozjata ljubov za nas.Ali ako nekoj saka da gi otstrani toa e negovo pravo!

Anonymous said...

Se slozuvam so tebe butterfly vo pravo si isto taka i alek e vo pravo deka toa e lichna rabota , i jas samiot se dvoumam za toa uste oddamna dali da stavam tetovaza ili ne , i zatoa imam razni mislenja nekogash po nekoj zakluchok shto sum go napravil vo mislenjeto sum totalno protiv tetovazite zoshto vo levit 19:28 pishuva ne vrezuvajte znaci na teloto ,i tuka se sopiram . No od druga strana barav niz internet opravduvanja ili nekoj vid dozvola za samiot sebe za da mozam da stavam tattoo i naidov na mnogu golemi i dolgi debati vo vrska za tetoviranjeto , vo neki sajtovi velat deka levit 19:28 se odnesuva za evreite i paganskite obichai koi gi pravele vo toa vreme pa Gospod im dal zkoni neli da ne zabegat od verata pa da se vratat na paganstvoto , pa tuka naogjam malku podrshka za mojata zelba za tattoo , duri i nekoi Bozji lugje mislam shto se vo sluzba na Gospod od razni veri nemaat nisto protiv tetovazite pa duri i samite se tetovirani , pa od tuka mislam sega da mozam da stavam tetovaza bi stavil ama pak so golemo dvoumenje neznam dali jas kje ja sakam taa tetovaza celoto vreme . A shto se odnesuva do toa shto go kazav za otstranuvanje na tattoo mislev za tie tetovazi shto ne mu prilegaat na hristijanstvoto kako : kosturski glavi , tribal'ite , i dr. Pa na kraj kraeva na Gospod ne mu e do toa kako izgledame od nadvor tuku shto imame odvnatre .

St.Alpin of Przhino said...

golema i dlaboka tajna .... sto imame vnatre.....

Urban Mystic said...

Bravo i za Ivana

Anonymous said...

tetovazi se ok rabota,mene licno poveke mi se dopagaat so zagasiti boi,ama nema vrska..najvazno e toa sto e vnatre...

Anonymous said...

Kazi shto mislish i nekoj predlog za promena na neshto , kje ima ushte , do petok kje ima edno kupche , ama samo koncepcijata dali e dobra mi treba mislenje . I kazi shto tekst kje stoi od prilika . Vidi ovde poster 1 i poster 2

Anonymous said...

Moze site da se prikluchat vo gore navedeniot comentar so nivno mislenje .

Martina said...

Za poster2...Stavi ga u nekoj boji, neka decko sto se moli ima duzu kosu i samo izmeni oblik za slova za rijec GLASNOST.Da ne bude previse dark.
A poster1...Isto bi bilo super kad bi bio u boji.Neka kombinacija jer ovako su mracni ako su samo crni.Izvini.Srce je dobar detalj.

Anonymous said...

Eve uste nekoi Poster3 Poster4 Poster5 Poster6
sea moze site opcii kako ovde da se uptrebat i za prvite dva i ako treba nesto moze da se dodade pozdrav

Anonymous said...

vesta za mountbike pateka na vodno

slikizacelsvet said...
This comment has been removed by a blog administrator.
slikizacelsvet said...

Yes!Defenetly!
Se zanesov,valda mozam na makedonski neli:)
E bash taka,pomodarstvo i nosenje neshto koe ne te okarakterizira tebe.Ich ne me bendisuva!
Ama malku ne mi e jasno neshto-koja e vrskata megju tetoviranje i vernik(xristijanin)